FAQ

Fik du ikke svar på dit spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Leveringstiden afhænger af, om vi har din ønskede vare på lager. Du kan se den estimerede leveringstid samt lagerstatus på varens side i webshoppen. Bemærk at lagerstatus og leveringstid kan variere alt efter hvilken variant af varen du ser på.

Når du har afgivet ordren i vores webshop vil vi sende ordren til dig hurtigst muligt. Ønsker du at få udskudt din levering til en bestemt dato beder vi dig notere ønsket herom ifm. afgivelse af ordren. Alternativt er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Ved mindre forsendelser samarbejder vi med GLS. Du modtager både mail og SMS ifm. leverancen således at du kan følge varen helt til din dør. Levering med GLS af lagerførte varer tager typisk 2-4 hverdage.

Ved større forsendelser bruger vi egne chauffører og eksterne speditører afhængigt af hvor i landet du ønsker levering. Ved levering af f.eks. stole, reoler og borde kontakter vi dig altid og aftaler dato og tidspunkt for leveringen. Vi stiller ALDRIG varer ved din hoveddør eller lign. såfremt du ikke er hjemme ved leveringen. Levering af møbler vil typisk være mellem 6 – 8 uger.

Ved mindre forsendelser

Hvis du ikke er hjemme ved levering af mindre forsendelser som afsendes med GLS (f.eks. lamper, knager og pedalspande) modtager du både mail og SMS om at vi forgæves har forsøgt at levere din bestilling. Du vil efterfølgende kunne afhente din ordre i din nærmeste GLS pakkeshop. Det er oftest en lokal købmand eller kiosk.

Ved større forsendelser

Ved levering af f.eks. stole, reoler eller borde anvender vi egne chauffører og eksterne speditører som vi samarbejder tæt sammen med. Ved sådanne leverancer har vi altid lavet en forudgående aftale med dig om dato og tidspunkt for leveringen. Er du alligevel ikke hjemme ved leveringen vil vi kontakte dig pr. tlf. og mail for at lave en ny aftale.

Vi hæver pengene fra dit betalingskort ifm. afsendelsen af din ordre.

Er der tale om en bestillingsvarer som f.eks. har 6 – 8 ugers leveringstid, hæver vi altså først pengene efter de 6 -8 uger er gået, og din vare er afsendt fra vores adresse.

Ja, du kan godt tilføje en kommentar til din ordre. Ifm. ordreafgivelsen bliver du præsenteret for et kommentarfelt, hvori du kan knytte en besked til din bestilling.

JA, hvis din ordre afsendes med GLS, hvilket er glædende for alle mindre forsendelser som f.eks. lamper, knager, puder eller pedalspande. Ifm. afsendelsen af varen modtager du en mail med dit track & trace nr.

OBS: Har du bestilt en større vare som f.eks. en stol, reol eller bord er det desværre ikke muligt at spore din forsendelse med et track & trace nr. Det skyldes, at vi ofte selv står for leveringen med vores egene chauføre. Ved levering af større varer kontakter vi dig altid forud for leveringen for at aftale præcis dato og tidspunkt for leverancen.

JA, hvis din ordre afsendes med GLS, hvilket er glædende for alle mindre forsendelser som f.eks. lamper, knager, puder eller pedalspande. Ifm. afsendelsen af varen modtager du en mail med dit track & trace nr.

OBS: Har du bestilt en større vare som f.eks. en stol, reol eller bord er det desværre ikke muligt at spore din forsendelse med et track & trace nr. Det skyldes, at vi ofte selv står for leveringen med vores egene chauføre. Ved levering af større varer kontakter vi dig altid forud for leveringen for at aftale præcis dato og tidspunkt for leverancen.

Du kan mod forudgående aftale på e-mail eller telefon aftale afhentning af dine varer hos:

Home Collection

Gydevang 39-43 port B

3450 Allerød

Telefon: 22 82 77 38

 Medbring ordrenummeret på varen.

Du skal indsende et eller flere billeder af reklamationen, samt billede af kvitteringen til kundeservice på: info@homecollection.dk, hvor vi vil behandle reklamationen.
Læs mere om reklamationshåndteringen under fanen “Reklamationsret” på siden Handelsbetingelser.  

Skal varen retur, skal den sendes til:

Home Collection

Gydevang 39-43 port B

3450 Allerød

Tydeligt mærket med ordrenummeret på kassen.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage

Har du fortrudt dit køb, kan du altid sende varen retur til os inden for 30 dage. Giv os besked på info@homecollection.dk eller pr. tlf. 2282 7738 om at du ønsker at returnere, så vi ved besked.

Varen skal være i original emballage og sendes forsvarligt retur eller afleveres på vores lager Gydevang 39-41 3450 Allerød Port B. Husk at bruge klar pakketape til at lukke kassen med.

For at vi kan identificere hvilken ordre returvaren hører til, bedes du tydeligt mærke kassen med ordrenummeret eller vedlægge en kopi af fakturaen uden på kassen.

Der kan gå op til 14 dage fra vi har modtaget din returvare til pengene er tilbageført på det kort du brugte ved købet.

Har du behov for at vi udskyder leveringen af din ordre kan det sagtens lade sig gøre. Kontakt vores kundeservice så vi kan får noteret det på din ordre.

Nej, det er kun muligt at bruge én rabatkode pr. ordre.

Ja, vi kan altid tilføje flere produkter til din webordre. Kontakt os pr. mail eller tlf. for at få det tilføjet. Den ekstra pris der vil være på et tilføjet produkt, kan betales via en bankoverførsel eller på en betalingsanmodning. Kontakt os for nærmere information.

Skulle vi ved en fejl have sendt dig en forkert vare, bedes du kontakte os på info@Homecollection.dk eller på tlf. 22 82 77 38 så vi hurtigst muligt kan lave en ombytning til den rigtige vare.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer og E-mail adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Home Collection og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren, Keld Strecker Office and Home Collection ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på Home Collection er Keld Strecker.

Vi opbevarer ikke kunde oplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kunde oplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Home Collection videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Office and Home Collection har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Office and Home Collection info@homecollection.dk